تله کنیزی ( حرکت دادن اجسام از راه دور)+تمرین 3
علوم ماورا
همه چیز در مورد علوم ماورا

 

تمرین 5-
در اطاقی ساکت وبا روشنائی کم می نشینیم ولیوانی را به فاصله حدودا" هفتاد سانتیمتری قرار می دهیم وسپس یک برگ کاغذ به ابعاد 15در15 و یا 20در20روی آن میگذاریم آنگاه در حالی که در آرامش قرار داریم تمام توجه مان را روی کاغذ متمرکز میکنیم وبه شدت اراده میکنیم که کاغذ رابه حرکت درآوریم و از روی لیوان بیافتد سعی کنیم که لیوان وکاغذ درمقابل نسیم و یا نفس مان قرار نگیرند در صورت عدم موفقیت باز هم به تمرین ادامه میدهیم البته زیاد خود را خسته نکنیم لذا در ادامه آزمایش ودر صورت موفقیت، بجای کاغذ ازمقوااستفاده میکنیم .

تمرین 6-
چند عدد چوب کبریت را روی میز مقابل خود میگذاریم سپس درحالی که دستان خود را درفاصله 20 تا 30 سانتیمتری بالای آن قرارمی دهیم با حرکت دادن دستانمان ازهمان فاصله سعی میکنیم چوب کبریت ها رابه حرکت درآوریم وتا ازروی میز بریزندباید توجه کنیم که موفقیت دراینکار بستگی به شدت تمرکز و اراده ومیل باطنی مان دارد نه جهد وکوشش ظاهری ....درصورت موفقیت میتوانیم از اشیاء سنگینتر مانند خودکار ویا قوطی کبریت ...ویا شیئی سنگینتری استفاده کنیم..

تمرین 7-
یک سوزن عمولی وتا حدی کم قطر یا نازک را درمقابل خود به فاصله40 تا 70 سانتیمتری قرار می دهیم آنگاه در آرامش کامل ، فکر ونگاه خود را روی آن تمرکز داده وبا یک قصد ونیت درونی اراده می کنیم که سوزن خم شود باید این احساس را درخود تقویت کنیم که نیروئی که ازچشمان ما به طرف شیئی مورد نظرمان ساطع میشود عنقریب آن شیئی (سوزن)،خم خواهد شد بعداز موفقیت دراین کار میتوانیم از اشیاء بزرگتر مانند قاشق وچنگال ویا میخ .غیره استفاده کنیم...

 

حرکت دادن یک شی کوچک:
یک شی کوچک، سبک و روشن انتخاب کنید که کاملا از جنس یک ماده ی روشن باشد. مثلا یک حلقه انگشتر.
ذهنتان را بطور کامل پاک کنید. نباید هیچ گیجی و سردرگمی داشته باشید و اجازه ورود فکرهای نادرست را هم ندهید. تمرکز رمز موفقیت است.
یک تونل خیالی بین سرتان و شی در نظر بگیرید که از داخل آن به شی نگاه می کنید و هیچ چیز دیگری دیده نمی شود. حال تصور کنید دستان خیالی ذهنتان بیرون آمده و آن شی را به داخل مغزتان می کشد. با احساس کشش ممکن است بخواهید صداهایی در سرتان بوجود آورید که نشان دهنده میدان مغناطیسی قوی است. (مثل نننننن...نننن.) شاید احمقانه به نظر برسد اما روش موثریست.
انتظار نداشته باشید دفعه اول به نتیجه برسید. فقط تمرین کنید.


توصیه های لازم
.
در مراحل اولیه تمرین ها وآزمایش ها اصراری برای موفقیت صد درصد نداشته باشید بلکه در شرایط تمرین ، حدوث پدیده را از طریق یک احساس وتحریک درونی منتظر باشید زیرا پدیده حرکت ، نیروی عصبی وروانی زیادی رابه مصرف میرساند لذا درصورت موفقیت نباید بلافاصله اقدام به تمرین نمود ویااینکه با اشیاء بزرگتروسنگین تری انتخاب کنید بهتر است ابتداء به جلسات نظم داده سپس مدتی روی یک شیئی تمرین کرده وآنگاه به اشیاء سنگینتربپردازیم نظم دادن به جلسات وحفظ آرامش درهر جلسه دستیابی به موفقیت را امکان پذیر میکند لذا با توفیق دریک تمرین نباید برای حصول به نتیجه ای قطعی تر نظم جلسات را بر هم بزنید بهتر است با متانت وصبوری به تمرینها ادامه دهید ودر صورت موفقیت درتمرینات قبل از حصول مهارت لازم،نباید استعداد خود را به نایش بگذارید ودرمیان جمع عمل کنید زیرا دراثرتشتت افکار نیروی روانی بیشتری مصرف شده وامکان موفقیت کم ویا ممکن نمیشودضمنا چنانچه افراد در جلسات خود وسیط(مدیوم ) ویا احتمالا کودک ونوآموز باشند به وقوع پدیده کمک میکنند زیرا سیلات روانی آنها به گونه ایست که درحدوث پدیده دخالت خواهد داشت حتا درصورت ارادی ویا غیرارادی آنها ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد اکبری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 70713
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


ابزار وبلاگنویسان